WSV “De Lek”

Welkom bij WSV “De Lek”

Op deze website vindt u alle informatie over onze Watersportvereniging “De Lek” en haar prachtige jachthaven aan de Lek, in Krimpen aan de Lek, gemeente Krimpenerwaard.

Verder bieden wij hier: informatie over lidmaatschap en ligplaatsen, actuele berichten en een overzicht van de komende activiteiten.

Voor onze leden staat onder "Inloggen mijn Lek" informatie die voor hen persoonlijk van belang is.

WSV “De Lek” is een echte vereniging. Onverzettelijkheid en doorzettingsvermogen hebben er toe geleid dat WSV “De Lek” is geworden wat het nu is: “een mooie gezonde vereniging, door vrijwilligers gedragen en opgericht”. Dus geen commerciële jachthaven.

Door hun inzet en enthousiasme van alle leden bloeit het verenigingsleven, worden er voor de leden regelmatig leuke en bijzondere activiteiten georganiseerd en worden de haven en De Ark, ons clubhuis, perfect onderhouden.

Windfinder

Onze sponsoren